Det svåra är att vakna...

Jag ska nu sätta mig och fortsätta med nästa uppgift som ska vara inne imorgon innan lektionen börjar kl 9. Jag har skrivit lite mer än en halv sida men det är långt ifrån tillräckligt. Problemet är att det inte står några anvisningar på hur långt det ska va... Men förut har det oftast legat på fyra sidor men då har vi tagit upp tre exempel. Denna gången är det två exempel så kanske tre sidor räcker?

Jag har verkligen ingen lust att skriva. Jag har ju skrivit så mycket det sista. Egentligen vill jag bara sätta mig och pyssla. Gå och träna. Fika halva dagen.


image82

Sitta och pilla... Göra lite halsband, lite armband och lite örhängen.



I lördags så gjorde jag faktiskt ett par örhängen. Behövde något som passade till halsbandet jag hade på mig. Praktiskt att göra iordning vad man vill ha.

Nu... plugga.... Efter en cigarett...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0