Det jag älskar att räkna...

Pengar, pengar, pengar! Jag har idag konstaterat att jag får mer i lön nästa månad. Tyvärr är det inte många kronor. Jag vill gräma mig över detta men vet att det inte är någon idé. Man hamnar i en må-dåligt-spiral då och livet blir inte enklare. Skatten kommer tillbaka. Jippie!
Jag har fått en släng av "det-ordnar-sig"-attityd. Vilket kan få mig att verka väldigt oansvarig. Men jag vet att oroar jag mig så kommer jag bara må dåligt och så kommer allt gå åt skogen för det. Så det är med tanke på min hälsa jag har denna attityden. Bara så ni vet.

Var inne på smhi och kollade framtida väderrapporter och blev glad över att se stora solar häröver i helgen. Dock inte så varmt som man önskar men sol!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0