Dagen efter

Kom iväg med bussen igår till Tidaholm. Hamnade på Norbergs först där vi tog en väl förtjänt kopp kaffe. Sedan började vi glatt traska mot museet för att titta på Annas fina verk bara för att möta henne på vägen och få höra att dom fått för sig att stänga en timme tidigare. Grrrrr!

Sen hände det massor hela dagen/kvällen och vid halv tolv hade vi fått nog och ringde efter skjuts hem. Beställde dock en pizza som vi satt och åt i bilen på vägen hem, vilket jag grovt ångrar idag. Tidaholm har nog dom flottigaste pizzorna som finns och min mage mådde inte bra av den. Vaknade klockan 6 och hade ont i magen.

Mina muskler skriker efter träning men jag får inse mina begränsningar. Istället har jag och pojkvännen varit uppe på berget och tagit kort:

image75


Och jag undrar hur man kan få för sig att gå upp i utsiktstornet dagen efter? Pust!

Nu dags för studier. Har äntligen skrivit min första rad på min b-uppsats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0