Ännu är det fredag

Ska strax iväg fram till stan och inhandla helgens förnödenheter på systemet. Först var jag bara tvungen att skicka ett mail, innan jag glömmer det igen.
Jag har tydligen blivit lite glömsk. Idag kom jag äntligen ihåg att lägga på ett brev som legat här sen förra veckan. Och viktigt brev var det med! Det handlade ju om att få pengar och pengar behöver jag.

image74


Lite smycken har jag blivit av med oxå, men dessa använder jag själv tillsammans med mitt imitationshalsband.

Jag är fortfarande däven. Jag tror inte det kommer gå över i första taget. Men det var så skönt att prata med pappa igår efter min gråtattack. Han kan säga de rätta sakerna och han har lika dålig humor som jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

hmm de här hade du på dig i lördags va??

kram!

2007-05-07 @ 09:40:10
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0