Utmaning från Helgon

Fick en utmaning på Helgon som jag tänkte återta här. Det handlar om att jag skulle skriva sex ganska sjuka saker om mig;

1. Jag har svårt för att röra vis saker på offentliga platser bara för att allt dryper av bakterier. Jag försöker dock tänka på det så lite som möjligt eftersom annars så skulle jag inte gå utanför dörren eller äta någon mat eftersom allt kommit i kontakt med andra människor.

2. Jag pratar gärna engelska i mina inre monologer men drar mig för att prata engelska högt. Dock så har omständigheterna tvingat på mig engelskt tal men det är inget jag gillar. När jag pratar engelska i mobilen försöker jag alltid gå bort en bit så alla inte hör. På nåt sätt så gör detta att jag tänker tillbaka på den tiden då man började lära sig engelska och gärna pratade det så alla trodde att man kunde...

3. Jag är miljöpartist, försöker tänka på att inte stödja storföretagen men dricker ändå hinkvis med coca cola. Jag önskar de kunde sälja rättvisemärk coca cola... Nu senast har jag gått på zero.

4. Inget får mig att skrika så högt som myror! Dessa små jävlar finns överallt och dom rör sig i flock... Finns det en så finns det flera hundra och dom ska alla upp och krypa på mig... Det värsta är de stora skogsmyrorna som verkligen attackerar en! Finns det myror i närheten så kan jag inte sätta mig, inte ens på en stol och går jag på ett ställe med massa myror så joggar jag för att inte hålla fötterna tillräckligt länge på marken för att de ska hinna krypa upp på mig.

5. Jag är nyvaken i flera timmar efter jag vaknat. Dels så stannar kuddmärkena kvar i ansiktet och dels så har jag ingen koll på vad jag gör. Åker jag och handlar efter jag sovit så måste jag alltid sätta mig ner utanför och vänta i tio minuter för det är alltid något jag glömt och då kvittar det om jag har en lapp med alla grejer jag ska handla.

6. Jag kan inte äta pinnglass, dessa äckliga pinnar förstör allt. Jag älskar solero men kan inte äta det för jag klarar inte av att ha en pinne i munnen. När glassen börjar ta slut och pinnen närmar sig så ryser jag i hela kroppen och mår illa.

Nu ska jag återgå till soffan och strax lägga mig i solen. Meningen var att jag och killen skulle åkt och campa idag men då ringde dom från hans jobb och hade kris. Vi får helt enkelt göra det någon annan dag. Det är ju sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0