True love?

image89

Mina nya skor!

I brist på bättre att göra så har mina fötter lekt fotomodell, dock inga snygga sådana, för att jag tycker mina nya skor är så snygga. Jag går runt i dom nu och klämmer mina tjocka fötter.

Vem orkar? Jag orkar inte. Jag vet inte in eller ut längre. Familjeproblem är jobbiga. Mest jobbigt för att det är just familj. Kompisar kan man ta en paus från men familjen blir så påtaglig.

Hungrig är jag. Undrar om jag får besök snart. Grilla!

Jag hatar att vara fattig. Jönköping på måndag och då hoppas jag att jag kan skrapa ihop några kronor. Men det ska bli skönt att komma iväg lite med. Trevligt sällskap i form av Eb oxå.

Det är inte bra att vara arbetslös, jag har ingen koll på dagarna längre. Jag satte på tv:n igår och såg att det var CSI Miami och insåg att det var torsdag. Måste få något att göra på dagarna snart.

Kommentarer
Postat av: styvmor

Hej Åsa! vilka snygga skor, gilla dem. vart har du inhandlat dem.

2007-06-16 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0