Te och kanelbullar

Det är mysigt att sitta ute på balkongen och dricka te. Glömma allt för en stund och bara prata skit. Tyvärr glömmer man inte allt, smärtan sitter djupt.

Har även varit med Eb i Skövde idag och tröstshoppat. Kollade på smink som är bra tröstshopping men hittade inget. Så jag kom hem med ett par vita steps som jag tänker ha på mig i de vita skorna på bröllopet, ett enkelt vitt linne vilket man ofta saknar eftersom dom snabbt hamnar i tvätten samt en toalettpappershållare. Så där gick mitt presentkort på 100 kr på Åhléns åt. Linnet hittade jag på det klassiska linnestället, H&M.

Nu ska jag krypa ner i soffan framför tv:n och begrava mina sorger i Coca cola zero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0