Sol och shoppingdag

Jag får mer och mer färg på min f.d. bleka hy. Det är skönt att det är så varmt ute men samtidigt så tar det musten ur mig. Man känner ju inte för att testa ett par leggins när låren sitter smetade mot varandra av svett. Som tur var så passade dom ändå när jag kom hem.
image88


Min nya bikini, iaf toppen på den. Tyckte om den. Sen är det min nya ballongklänning från H&M som jag tänkte ha på farbrors bröllop tillsammans med de cremefärgade legginsen som är med på bilden


Jag har även inhandlat lite presenter till en kär vän som fyller 25 på onsdag men de sakerna lägger jag inte ut på bloggen... Var tillsammans med R på stan och letade presenter. Sen efteråt tog vi en kaffe på Lilla Blå. Blev en latte som vanligtvis för min del.

Nu ska jag slänga mig i soffan och inte göra mycket mer. Fick sån spänningshuvudvärk på stan så när vi stannade vid Willys så köpte jag en dricka och tog en tablett. Det är inte mycket bättre nu men lite. Ska äta en Atkins Decadence bar med. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0