so far so good

Sitter i en sal på jobbet med en bärbar framför mig. Och en tentaskrivare på andra sidan bordet. På tjugo minuter har jag hunnit göra det jag ska med skolan, dricka upp mitt kaffe  och bli röksugen. Men det sista försöker jag inte tänka på...

Istället försöker jag drömma mig bort.... Det kommer förmodligen inte bli någon riktigt semester i år så jag får tänka tillbaka på förra året...

image84

Ingen snygg bild men jag var lycklig... När jag var liten älskade jag låten Picadilly Circus med Pernilla Wahlgren så lyckan var gjord när jag kom till Picadilly circus. Jag kan inte varit gammal då för jag kunde inte uttala namnet.

En tenta på fem timmar... Tur att jag har en bärbar. Och internet.

Jag kanske skulle lagt mig tidigare igår bara... Satt hos fransyskan och smådrack lite folköl till efter 11. Jag ska kanske här förklara mig för alla som vet att jag inte dricker öl: öl kan vara gott, i måttliga mängder. Ett litet glas i taget och helst ska man dela för annars blir det sista i burken äckligt. Öl är gott men inget jag kan bli full på för innan jag har blivit full så har magen blivit det och jag kan inte dricka mer.

Så därför blir det nog lite vin ikväll. Det är aldrig fel tillsammans med trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0