Slöa framför datorn

Blev jätteglad när pojkvännen ringde och sa att han var på väg hem för då kunde ju jag ta bilen till Skara och lämna in mina försenade böcker... Men som tur var så gick jag in på nätet och kollade öppettider för de stängde kl 15 idag.
Min vanliga tur.

Jobbat två timmar idag. Sen var jag och Eb på Bredablick och åt lite god mat. Fisk blev det idag. Det stod mellan det och grynkorv så valet var ganska enkelt.
Sen tog vi en sväng till stan och tittade och där träffade jag halva släkten. Så då blev det en fika med dom. Det drog ut på tiden.

Men nu är jag hemma. Och funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen. Klockan går ju snabbt. Annars vore ju en filt och en bok en höjdare. Det vore ju verkligen inte fel med en trädgård. Man kanske skulle åka och ta en i besittning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0