Respektabel?

image91

Så såg jag ut när jag kom hem igen från Skövde.

Nu är jag hemma igen! Intervjun kändes bra. Jag tog fram min charm och satt och skrattade och var glad. Nu måste jag bara vänta en vecka innan jag får svar på om jag fick jobbet eller inte... Hade på mig en knallgul tröja vilket förhoppningsvis gör att hon minns mig. Sen var jag sist på dagen.

Fick åka ganska tidigt, såg inte fram emot att tillbringa nästan 1,5 timme själv innan intervjun i Skövde men det behövde jag inte. Träffade på en kompis från Tidaholm där och vi fikade och pratade lite.

Gick förbi J på vägen hem. Tänkte gått fram till stan för att köpa kamerafilm men vädret är inte det bästa. Det regnar lite till och från. Och det som varit så bra väder idag! Gick runt i Skövde och var rädd för att få stora svettfläckar för det brukar ju alltid vara något när man ska på anställningsintervju. Men idag var det bara två oprydande finnar som slagit läger i mitt ansikte.

Kommentarer
Postat av: anna

ud vad fin och fräsch o gyllene du ser ut åsa!!
kram!

2007-06-24 @ 22:01:51
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0