Några bullar senare...

Nu har jag suttit hos Jojjo och vräckt i mig kanelbullar. Gott! Sen en snabb sväng förbi bibblan där hon kollade på datorn innan hon stack till jobbet.

Kom hem och värmde en fryspizza, jag lever verkligen hälsosamt.... Medan jag åt messade R och frågade om vi skulle träna men vi bestämde att gå fram till stan istället eftersom de har öppet extra länge idag. När dom har öppet extra länge så har även fiken öppet längre och har man tur hittar man något fynd...

Fick hem nya Ordfront idag så nu blir det nog strax sängen tillsammans med den... Lite småtrött är jag. Går runt i mina nya skor men tyvärr så går man ju inte så långt inne så dom hinner bli ordentligt ingångna tills nästa lördag...

Party i helgen? Inget är bättre än att dränka sina sorger i alkohol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0