My visit in hell

Då var det gjort. Jag har besökt den hemska platsen och skrivit in mig på arbetsförmedlingen. Det är nåt med det stället som drar ner en...

Gick förbi Willys på vägen hem för att få någon idé till mat och köpa cig. När jag gick förbi köttdisken fastnade min blick på bacon. Så det blir baconröra och pasta. Efter det blir en lång date med disken.

Jätteglad när jag fick ett sms om att jag hade fått en förfrågan på ams hemsida. Men det var ju inget att ha.

Måste ställa in träningen idag med... Det blir möte istället för att diskutera nationaldagen. Och så vore det inte fel att åka och panta.

Arbetslös men ändå kör det ihop sig. Jag som helst bara skulle tillbringa några dagar på soffan.

På torsdag ska jag tillbaka till AF för att gå på ny-info.... Är det information om hur man är arbetslös eller? Detta är ju inte min första gång så jag vet hur det är.

Ställde mig på vågen idag. Ingen trevlig syn.

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, lite dyster blir man ju på AF, är med dig där!
Ha de gött

2007-08-01 @ 00:06:11
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0