Min dag i bilder

image97

Här är min dag i bilder. Tänkte berätta lite om dom med...

Längst upp till vänster är det en spindel, det var fullt av dessa spindlar... Följt av en blomma till höger och sen smultron längst till höger. Jag tog en del smultronbilder samtidigt som jag gick och åt :)
Därefter en skön katt och en liten bild på en mygga. Denna bilden tog strax innan den dog... Jag tog bilden sen mosade jag den.
Höger under bilden av myggan syns inte så bra för motivet var ständigt i rörelse... Men det är iaf två grävlingar. Såg tre stycken sammanlagt som sprang runt på en liten plätt.
Den lilla mörka filuren under den stora katten ska föreställa en kattunge. Då det inte är gammal så valde jag att ta en väldigt mörk bild utan blixt istället för att skrämma den.
Bredvid kattungen är det lite blommor och under kattungen är det en ros.
De små bilderna brevid rosen föreställer två ungar. Var detta är för ungar har jag inte kollat upp (det var dessa jag fotade när jag blev invarderad av myror...)

Det var min dag. Sen så har jag nu planterat lite växter i krukor på balkongen och vattnat alla andra växter i lägenheten. Jag känner hur lägenheten blir sunkigare och sunkigare men det kommer nog en dag då jag orkar ta tag i det. Idag är det dock inte. Men det var skönt att komma ut, det behövde jag. Det är inte lätt att bara deppa.

Dags för soffan och lite godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0