Med mobilen i fickan

Jag har fastnat i att lyssna på musik hela tiden. Vanligtvis lyssnar jag på musik ibland, oftast när jag tränar men nu har jag hamnat i ett musikträsk där mobilen ständigt är med mig och jag har satt i de bästa hörlurarna jag har. När jag är hemma så åker de små högtalarna fram... Ska se om jag ska byta ut lite musik med :)

Varit på Athena med J och ätit pizza. Riktigt trevligt. Vi åt sen satt vi och rökte och pratade. Tyvärr var hon tvungen att åka tillbaka till jobbet efter några timmar.

Så nu har jag kommit hem precis. Tar det lite lugnt i några minuter innan jag sätter igång med att hänga tvätt och diska och såna tråkiga saker som tyvärr måste göras. Har ett behov av att göra något med händerna samtidigt som jag vill läsa. Hm... Ska jag läsa, måla eller göra smycken? Jag har nog alltid för mycket tid över....

image94

Två halsband ur min senaste kollektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0