Med min nya bikini...

Idag blev jag återigen väckt ganska tidigt. Pojkvännen vill att jag skulle komma upp i tid. Efter lite frukost och latande så åkte vi iväg. Först landade vi på KappAhl här istan där pojkvännen sett ett par badbyxor. Givetvis fastnade jag vid bikiniavdelningen. Och kom ut med en snygg bikini som jag tog på mig efteråt för att inviga på stranden. Men innan dess tog vi en sväng till Trätorgets skor där pojkvännen hittat ett par och jag hittade massor. Måste ju köpa nya skor till bröllopet! Men då jag inte införskaffat kläder än så är det ju bäst att vänta med skor....

Sen tog vi en sväng inne i Skövde för att undvika att ligga alltför länge i solen medan den tar som mest. Först var det H&M som jag tog en sväng på och hittade en liten klänning till bröllopet! Efter gick vi till Gina Tricot där jag hittade ett par leggins i rätt längd till klänningen. Efter gick vi bara över gatan och fikade på Rådhuset.

Sen var det raka vägen till Simsjön. Årets första dopp var kallt men uppfriskande.

Bilder kommer senare! Just nu njuter jag av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0