Kalas och skoshopping

Idag blev jag väckt, var uppe ur sängen snabbt och inte långt efter så var jag klar för att ge mig iväg fram till stan för att köpa nya skor till bröllopet. Jag fick de snygga skorna jag hittat på Euro Sko! Världens gulligaste pojkvän! Så nu ska jag börja använda dom inne för att klara av en hel dag på bröllop med dom. Dessutom behöver jag vänja mig lite vid klack.

Varit på kalas med hos J. Det var jag, hennes pappa och A. Trevligt trevligt. Och ikväll är siktet inställt på grillning. Engångsgrill inköpt (det tar alltid så lång tid innan grillen kommer in igen så lika bra att ta en engångsgrill) samt lite mat. Det är bara sällskapet som fattas.

Jag behöver en ny cykel. Jobbigt. Måste åka iväg och köpa en.

Nu dags för att gå runt i lägenheten och beundra skorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0