I'm VIP

Idag har jag mest latat mig på soffan vilket kan vara väldigt skönt. Dock är magen svullen och humöret går upp och ner. Skulle kunna bero på PMS skulle man tro men magen mår inte bra efter en godispåse igår. Ack vad gott det var men det får jag lida för idag.
Varför humöret går upp och ner handlar nog mycket på att allt annat känns upp och ner. Inte ens lite tröstshopping på Vero Moda hjälpte.... Dock hjälpte det min plånbok att det var 50% på allt... Så det blev en söt sommarklänning och ytterligare ett grått linne vilket har blivit en basplagg för mig. Klänningen var på halva priset och linnet kostade 49,90.
image95
Det var så kul att strosa runt på Vero Moda tillsammans med alla andra VIP-kunder. Ok att det bara krävs ett clubkort för att vara VIP-kund men att få vara bland dom första som rofsar åt sig godsakerna på Vero Moda-rean är kul.
Gick fram till stan ganska sent och tog en fika på Nya konditoret med några vänner innan dörrarna öppnades. Köpte även lite band som jag ska ha i smyckestillverkning.

Nu ser jag fram emot CSI då jag ska krypa ner i soffan och oja mig över min svullna mage. Men det jag ser fram emot mest är att Gilmore girls är tillbaka imorgon!!! Jag har inte följt serien från början men hamnade sen i det träsket. Många träsk finns det...

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag älskar oxå Gilmore Girls! (Och jag skiter i vad alla säger om det!) =D

2007-06-25 @ 23:01:11
URL: http://24thofjuly.blogspot.com
Postat av: Bella

Jag älskar oxå Gilmore Girls! (Och jag skiter i vad alla säger om det!) =D

2007-06-25 @ 23:01:25
URL: http://24thofjuly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0