Helan går...

Suttit och tittat på snapsvisor inför vår helsvenska midsommar tillsammans med två fransyskor :)

Annars så har jag ofrivilligt frostat av frysen. Tack J för att du tog hand om maten så inte den blev förstörd!

Jag och J var även framme på Plantis och tog lite kort på henne som jag sedan satt och pysslade med i datorn. Ganska nöjd.

Har även fått koll på blixten på systemkameran! Det går framåt och jag är mäkta nöjd! Dock har jag mest tagit kort med digitalkameran idag för att lätt kunna föra över till datorn och lägga in och göra om ;)

Hunnit med en fika på stan med och en sväng inne på systemet för att köpa aquavit till imorgon. Äckligt men riktigt midsommaraktigt! Jordgubbstårta är desto godare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0