Fota och göra smycken

Det har varit en skön dag. Drog fram till stan tillsammans med R och hennes mamma. Först tog vi en sväng på Öb och jag köpte Steps som är mitt sommarmåste. Efter blev det en fika på Lilla Blå där jag inmundade en latte samt en chokladboll. Borde inte äta chokladbollar men det är ju gott :)

Sen kom jag faktiskt iväg och köpte tre rullar film. Jag var lite nervös när jag skulle stoppa i rullen i kameran för det är några år sen jag gjorde det nu men det gick ju bra! Efter en uppfräschning av mina fotokunskaper så var jag redo att ge mig ut!

Åkte ut till Falekvarna och tog några kort och sen till berget för molnen var så härligt pluffsiga.

Det är dock lite jobbigt när man är van vid digitalkamera för helt plötsligt så måste man ta slut på en hel rulle samt få den framkallad innan man får se reslutatet.

Jag tänkte dock visa bild från min digitalkamera här på lite saker jag gjort det sista. Dock måste jag hitta på mer saker att göra på dagarna för när jag skrev Black så tänkte jag på John Black i Våra bästa år. Hemsk serie men jag tittade på den förr, nu försöker jag låta bli men mitt zappande slutade där i några minuter förut idag...

image93

Två halsband i mockaimitation, det övre med en bit kedja samt en svart stor pärla. Det undre mer unisex inspirerat med en stor lila pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0