En söndag i gräset

Så istället för camping så blev det solning på baksidan av huset idag. Skönt! Väntade dock tills efter två med att gå ut med tanke på solens farliga strålar. Men sen blev det en massa solbadande och tjejsnack om allt mellan himmel och jord. Efter blev det pizza.

Nu känner jag att jag är redo för en dusch men även för sängen, vilket inte är bra eftersom klockan inte är så mycket än.

Pojkvännen kommer snart hem... Jag har inte gjort ett jota medan han har jobbat. Men det är för varmt för att städa och sånt. Tycker jag iaf. Jag blir slö i värmen. Eller så är jag kanske alltid slö ;)

Söndagskvällar är i regel alltid tråkiga. Det finns inte mycket att göra och energin är oftast slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0