Efter mycket hopp...

Dagen började på fel sida. Men blev bättre. Åkte ut till skogen med Eb där jag fotade och vi kollade runt. Kort kommer sen när jag batterierna i digitalkameran är laddade igen... Så mycket kort tog jag...
Tog även en del kort med systemkamera. Var så skönt att gå runt med den. När jag vandrade runt där hörde jag något konstigt ljud...  Tänkte att det kanske var en arg hund men blev senare infomerad om att det var ett rådjur som försökte skrämma mig så jag inte kom i närheten av hennes kid.

Haft två fästingar på mig, dock gick de bara runt på handen på mig. Får nog kolla igenom mig sen... Men det är konstigt... Jag klarar av att ha fästingar på mig, väntade lugnt på att Eb skulle kolla om det var fästingar eller inte och sen väntade lugnt medan hon tog bort dom. Men sen... Vi åkte ut och kollade på några stora djur, ska kolla upp sen om jag hittar vad dom heter, och medan jag fotade dom så kröp det upp några myror på mig. Fy vad jag gapade och hoppade!!! Jag såg tre på mig på samma gång! Stora skogsmyror! Hjälp!

Nu ska jag plantera lite växter som jag fick av Eb att ha på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0