Det är jobbigt att gå till stan...

Utan en massa pengar i plånboken... Jag funderar på huruvida jag har råd med en fika eller inte. Men det beror ju på hur mycket film till kameran kostar. Jobbigt att vara fattig!

Men idag har jag äntligen fått hem arbetsgivarintyg så jag ska slänga på en hel hög med papper till A-kassan. Mycket papper blir det. Ska se om jag hittar tillräckligt många frimärken här hemma.

Näsan kliar. Hata pollen! Men samtidigt så är jag glad över att näsan kliar idag och inte igår. Hade inte sett bra ut att sitta och gnugga ögon och näsa på anställningsintervju. Istället satt jag och log och var glad.

Snart midsommar... Jag borde skaffa mig lite bättre koll på dagarna. Skulle betala en räkning men insåg att den inte kom fram förrän på måndag för att det är midsommar. Jaja.

Dags att röra på sig. Ha en underbar dag! Men först:

image92

Ett set med örhängen, dubbelt armband och halsband med somrigt turkost hjärta jag gjorde igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0