Dålig stil

Var på personalfest igår. Gick hem vid 10 för då hade jag fått nog. Det beteendet kommer jag inte glömma på länge.
Vi sitter 8 st vid ett bord. Vi äter och sånt. Jag och M går ut för att ta en cig och sen hämtar vi en kopp kaffe. När vi kommer tillbaka sitter de andra sex och delar på en flaska champagne. Flaskan står tom precis framför våra ögon. Ingen säger ett ljud till oss. Vi säger inget utan går.

Vad tycker du om detta beteendet?

Så jag gick hem och la mig på soffan tillsammans med Cosmopolitan. Mycket bättre sällskap. Tyvärr hamnade jag i lite dåligt sällskap med, i form av en påse chips. Men vad gör man?

Idag är jag seg. Men jag har dock fått ordning på datorn som har hållt på att krångla. Det är därför jag inte bloggade igår. Datorn funkade inte som den skulle och jag hade massor att göra så jag hade inte tid att fixa med den.

Det var ju J:s födelsedag igår! Hon fyllde 25 så jag bjöd henne på en fika på stan. Sen åkte jag till Skövde med Eb. Kom hem sent, strax före sex, slängde på lite smink och tog J:s presenter och vandrade iväg för att överlämna dom. Kom lite sent till personalfesten. Undra om man hamnat vid ett bättre uppfostrat bord om man var där tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0