Bullfest

Idag är det supertråkigt väder och humöret är ganska tråkigt med. Men en ljusning i det hela är att det är bullbakardag! Jag och J ska snart träffas och köpa allt som behövs för att baka bullar. Mjöl, mjölk, jäst och smör. Gott! Det är så supergott med bulldeg!
Som tur är så är inte min mage svullen längre, dock finns det en stor risk att den kommer att bli det efter massa bulldeg :)

Satt halva natten och pysslade med ett halsband och armband... Får se om de blir godkända idag...

Måste ringa försäkringsbolaget och greja idag med... Förbannade tjuv som inte kunde låta bli min cykel. Men jag kommer att åka och köpa en ny i veckan. Man blir så instängd utan varken cykel eller bil.

Nu ska jag leta reda på ett paraply för att ge mig iväg till affären.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ooh vad mysigt att baka bullar :D Maila över ett par till mig sen när dom är klara vettja ;)

2007-06-26 @ 12:57:33
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0