Bullar hela dagen

Åh vad det är gott med bulldeg med massor smör, socker och kanel på! Tyvärr så känns det inte så bra i magen efteråt och man går och rapar degrapar.

Men lagom till att en liten del av bulldegen har jäst klart i magen så kommer de första bullarna ut i ugnen. Nybakta varma bullar är oxå supergott!

Och för alla er som är avundsjuka:
image96

Några sänder jag enbart till Anna :)

Annars mycket tjejsnack om allt mellan himmel och jord, dock lite väl mycket om Jack Black som är J:s nya idol.

Och nu ska jag dega i soffan en stund. Tycker att jag är värd det efter alla bullar jag smällt i mig. Vädret är ju inte trevligt alls så ut vill jag inte. Det räckte att gå till Ica och tillbaka för att köpa allt som behövdes till bullbaket. Regnet öste ner men som tur var så började det inte blåsa förrän vi nästan var hemma igen. Då var dock både mina fötter och skor dyngesura. Och en del av mig med fast jag tog det största paraplyt jag hittade...

Nu har jag fått bullhicka med...

Kommentarer
Postat av: anna

bullar bullar bullar!
jag vill ha bullar *sträcker mig efter några Åsabullar..men skärmen är i vägen...åh vad det vattnas i munnen på mig*
mmmmmm

2007-06-26 @ 19:21:07
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0