Bränd och utbränd

Jag har varit på jobbet i trekvart och det har varit full rulle hela tiden. Jobbigt värre! Jag tycker inte om att starta med problem.

Annars har jag varit på AF idag. På ny-info. Blä! Innan fikade jag med J och det var trevligt! 

Kom upp en timme innan jag skulle vara i Plantis så det blev bråttom. Fick skjuts fram av Eb som hade med sig lite växter. Kommer till Plantis. Blir lagom uttråkad av att jag får tillbringa första halvtimmen själv. Sen kom det lite mer miljöpartister som höll mig sällskap. Delade ut lite blad och sånt. Sedan gick vi till Athena för att få i oss lite god mat. Det stora problemet var att vi fick vänta i över en timme från att det vi satte oss tills maten kom! Snacka om att man var vrålhungrig då. Och kolsyran hade försvunnit från våra drickor. Riktigt dåligt!

Efter maten var det dags att sova middag. Så varmt och med massa mat i magen så fanns det inte mycket annat att välja på. Jag låg så skönt i min Coffesoffa så jag sa bara att jag sov när telefonen ringde eller stängde bara av signalen.

Sen drog vi till Medborgarhuset för att kolla på nationaldagskonsert. Jag hann se tio sekunder av ett av banden, annars trivdes jag bäst på gräset utanför. 
När jag kom hem upptäckte jag att jag var väldigt röd på min vänstra axel och en bit ner på ryggen. Ingen annanstans hade det tagit så mycket.

Jag har haft fullt upp och inte hunnit blogga. Dessutom går mycket tid till att gå överallt eftersom bilen är i Tidaholm på dagarna.

Nu: jobba.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0