Att andra inte gör vad jag vill...

Återigen så kom posten utan ett arbetsgivarintyg. Börjar bli lite smått irriterad. Så jag skickade ett mail som påminnelse. Jag måste ju ha det och skicka till a-kassan. Frågan är om jag kommer hinna få ett jobb innan jag får arbetsgivarintyget från mitt gamla jobb.

Jag hade hoppats på att få hem b-uppsatsen med. Men ingen sån heller. Vill veta hans motivering till ett G.

Man blir alltid lika besviken när posten kommer utan det man vill ha plus en massa annat som man inte visste man ville ha men vill ha.
Dock fick jag ett presentkort på en midsommargåva från Ica, en burk sill. Jag som inte vet hur jag ska fira midsommar än...

Jag måste kolla upp allt som har med systemkameror att göra med. Jösses hur snabbt man glömmer bort vilket ISO som är bäst och vilken slutartid, bländare och sånt man ska använda. Men det kanske kommer tillbaka när man står med en kamera i handen.

Har pysslat lite idag och igår...

image90

Högst upp: armband enkelt med pärlemonuggets, mitten: halsband med vita pärlor samt en stor vit pärla
längst ner: armband, dubbelt med snäckskal, pärlemo samt lila och silvriga pärlor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0