Ångest ångest min arvedel

Jag sitter här och väntar på att kvällen ska komma. Då ska jag jaga bort min ångest på en filt tillsammans med en flaska vin och trevligt sällskap. Inte för att jag behöver mer kalorier i mig idag eftersom jag ätit en massa jag inte borde. Men jag orkar inte bry mig.

Har heller inte orkat bry mig om tvätten och disken. La mig på soffan istället. Men det är en må-dåligt-dag idag så då får man ta det. Jag orkar inte ens pyssla men jag tänkte ändå visa upp det jag gjort det sista:

image85

Två halsband, en kedja med massa snygga pärlor samt ett i mockaimitation med ett härligt turkost hjärta och även ett armband i lila och silver.

Om man ska hoppa in i duschen snart och tvätta bort den yttersta ångesten. Den som sitter hårdast försvinner nog inte förrän på filten.

Var lite glad idag. När jag nådde gränsen till att somna när jag var tentavakt var tentamenskrivaren klar. Då var klocka 11 och jag hade tid till 1. Så två timmar extra betalt. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0