Ändrade planer med lite besvikelse på toppen

Skulle gått upp tidigt idag och dragit iväg till Jönköping men Eb kom på att hon skulle till tandläkaren så det blev lite sovmorgon istället. Fast så länge fick jag inte sova för dom ringde om anställningsintervjun imorgon och frågade om det var ok att ta den 14.30 istället. Det passar mig utmärkt eftersom allergin oftast lugnar sig under dagen och är som värst på morgonen.

Har fått betyg på min b-uppsats. Ett G??!! Jag tycker att den var värd mer. Har läraren något emot feministiska uppsatser???

Ska få låna en systemkamera. Ska bli kul att ta kort igen med en sådan, det var många år sen!

Dags att ta sig i kragen och ta tag i dagen. Får se om posten kommer snart. Har ju bett om ett arbetsgivarintyg men det har jag inte sett något. Får jag inte det idag så ska jag påminna dom.

Kommentarer
Postat av: anna

ett g på en b-uppsats är bra tycker jag!
..jag fick inte ens det på min i litteratur...hehe..euhm...
kram på dig sötåsa!

2007-06-18 @ 11:40:05
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0