A day at the sofa

Idag har inte varit min dag. Soffan har varit mitt hem. Nu på kvällen fick jag lite sällskap och vi tittade på Casanova. Underbar film!

Vackert väder men jag har inte orkat vara ute... Hoppas det är lika bra imorrn. Undra om man skulle dra till arbetsförmedlingen och skriva in sig... Usch vad jag inte tycker om att gå dit! Men gör jag inte det så får jag inga pengar.

Satte mig framför datorn för att betala en räkning som jag fått en påminnelse på. Dock trodde jag ju att jag hade betalt den så jag tittade igenom alla gamla betalda fakturor på banken och visst hade jag betalt den! Dom jävlarna försöker få pengar av mig en gång till! Nästan som SJ men de jävlarna har ju dragit pengar tre gånger! Men jag ska ringa förlaget imorrn och säga till dom att jag har betalt och att jag inte vill vara kvar i deras bokklubb längre. Jag har funderat på att gå ur ett tag och detta var droppen som fick bägaren att rinna över.

Jag fattar inte vad som hände igår. Och ont i håret har jag idag som E-b brukar säga.

Våra stackars växter har inte fått vatten på länge. Dom har börjat slokna. Hoppas att de mår bättre imorgon för nu har de fått vatten.

Sängen. Vår sköna nybäddade säng. Man hör hur den ropar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0