Vitt vin och röd färg

Sitter i lugn och ro och smuttar på ett glas vitt idag. Tog ett glas efter Ramona hade hjälpt mig få i färgen i håret. Intensivrött blev det denna gången. Nice!

Jag har haft en skön softdag. Började med fika på Lilla Blå, fortsatte lite i affärer. Köpte ett nytt nyckelband eftersom det gamla kom från exets jobb, en eyeliner samt röd hårfärg. Jag hann knappt hem förrän det var dags för nästa fika, denna gången på Nouveau tillsammans med familj och släkt.
Sen åkte jag hem, gjorde ett örhänge åt en som tappat det ena samt diskade så jag slapp skämmas när mormor kom upp.
Vi tog en sväng tillsammans till Öb där min mor var så snäll och köpte två stekpannor åt mig, det blev lite brist på det efter att han hade flyttat ut, samt två burkar krossade tomater eftersom det alltid går åt. Saknade det när jag lagade mat härom natten.
När jag kom hem igen så la jag mig på soffan med senaste Plaza Kvinna men det dröjde inte länge förrän jag somnade och sov en timme. Det var välbehövligt! Känt mig väldigt sliten hela dagen. Blev ju väckt av telefonen vid 9 imorse. Jag somnar ju aldrig på kvällarna så det sista jag behöver är att någon väcker mig.
Men det säger ju sig själv att dåligt med sömn, lite mat samt mycket alkohol gör en sliten.

Idag ska jag hoppa i säng så fort håret har torkat så det inte blir röda fläckar på alla mina vita örngott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0