Vin och sällskap

Tillbringat kvällen i min sköna soffa tillsammans med en kompis och en flaska vin. På tv:n visade de Austin Powers :)
Me like... Men det är några år sen nu jag och L satt och garvade till den och härmade Dr Evil... Ljuva minnen! Den humorn är låg men that's the way I like it!

Mitt humör har verkligen gått upp och ner idag. Det är jobbigt, men tyvärr är livet lite jobbigt ibland. Lite vin hjälper alltid. Men jag är så sugen på McDonalds... Gå orkar jag inte, bil har jag men jag har även alkohol i blodet... Höll på att skriva blod i alkoholen och efter den sista perioden så stämmer det väl bra ;)

Snart dags att hoppa i säng och njuta av att sova ut imorgon (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0