Vad kommer först?

Jag hatar att vänta! Just nu väntar jag på pengar och cykel. Frågan är vad som kommer först. Rekvisition på en ny cykel, a-kassa, indrivningen från kronofogden eller nästa lön...

Dessutom väntar jag på en epilator. Hade hoppats på att den skulle komma idag men tydligen får jag vänta hela helgen. Hatar att vänta över en helg!

Japp, snart borde jag ge mig iväg. Bröllop på gång. Tänkte dra till Tidaholm redan idag och bara slappa. Ingen bra dag idag... Annars hade jag tänkt gå ut...

Massa att göra... Så lite tid. Men jag lyckades sova i natt! Så idag är jag inte lika trött. Men kanske önskar att jag var det för jag bli lite knäpp när jag är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0