Vad har hänt med jobbsökandet?

Får för mig att sätta mig framför datorn en snabbis för att kolla på jobb, istället har jag kollat min mail, kollat mina senaste köp och skrivit gästboksinlägg. Och så självklart sminkat mig för jag ska snart till stan och titta lite och ta en fika med sötaste Jojjo. Ska bli skönt att bara sitta och fika och prata och röka. Nice!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och städat fram mitt vardagsrumsbord. Det kändes bra. Skulle fortsatt men orkade inte. Men idag har jag äntligen slängt in en tvätt. Städningen fortsätter sakta men säkert. Skönt att ha ett vardagsrumsbord igen.

Vandrade över till fransyskan igår. Hon var så härligt mammig mot mig. Såg till att jag åt lite eftersom hon tyckte att jag såg smalare ut igår än för en vecka sen. Stämmer förmodligen eftersom min matlust är nere på noll. Sen visade vågen att jag gått ner 1-2 kg. Det känns bra på ett sätt men dåligt ändå eftersom jag går ner för att jag mår dåligt, inte för att jag tränar och äter nyttigt.

Dags att göra klart det sista så jag är beredd för staden. Kanske kan shoppa lite till... Det finns inget som tröstar en så mycket som shopping. Kanske hade det varit bättre om man hade en fetare plånbok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0