Väckt av telefonen- ovanligt?

Återigen blev jag väckt av telefonen. Idag var jag dock beredd på det men det var fel person som ringde. Jag väntade samtal från Eb och vidare planering om Skövde idag. Men istället var det en annan som jag undvikit att ringa till hela helgen. Varför har jag undvikit att ringa honom? Det är väl bara lite jobbigt just nu, dålig ekonomi och när jag väl ringer honom så är min ekonomi kraschad. Alla mina pengar går åt till att köpa ut honom på lägenhet och bil.

Det dröjde inte länge förrän telefonen ringde igen. Denna gången var det min mor som är i Stockholm som undrade vad affären hette. Som nybliven singel så skämmer jag bort mig själv och därför skrivit en lång lista på saker från Lush som jag vill ha. Om jag hade haft pengar hade jag köpt det när vi var i Göteborg förra veckan men då hade jag bara så det räckte till schampo eftersom det nästan var slut.

Dåligt väder. Jag tycker inte om att sommaren regnar bort. Jag vill ha frukost på balkongen, massa sollapande och sköna dagar vid stranden. Men det som väntar på nåt gott.... väntar oftast för länge ;)

Kommentarer
Postat av: Helle

Hahaha, PRECIS! Dessutom är det ju så gott då. :P

2007-07-23 @ 11:25:24
URL: http://ohme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0