Utrensning

Nu ska grejerna börja åka ut. Har hållt på i några timmar och rensat i några garderober och sånt. Fy vad hemskt det är! En del av mig vill gå vidare, en del inte. Jag är ganska förvirrad. Och inte hjälper det att jag bara ätit en dietbar och en bit chokladtårta idag. Jag känner att jag behöver mer mat men jag mår illa av tanken att äta. Skulle behöva handla med. Just nu är energin så låg så jag inte ens har cola hemma...

Nu börjar snart det känslomässiga...

Men det var trevligt att sitta med Jojjo utanför Lilla blå och se hur regnet vräkte ner. Pratade om allt mellan himmel och jord.

Jag har dom bästaste vännerna.

Hamnade på Hemtex och köpte lite grejer till lägenheten, en stålkorg till duschen och två vita örngott till sängen.

Kommentarer
Postat av: anna

hm och jag som satt här och önskade mig mindre matlust..känns som jag äter hela tiden =(
men så mcyket ork vet jag ite om jag har..sitter mest här.
Min lilla gumma *kramar om länge*

2007-07-03 @ 19:58:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0