Time for bed

Det känns att jag har gått ut hårt det sista. Pendlar mellan hunger och illamående. Men jag tror att maten gjorde gott förut för jag är inte lika frusen längre. Men man ska nog inte städa lägenheten på fastande mage... Dock blev den skinande ren. Nice!

Tog en promenad förut till syster och tittade på hennes nya hund. Hon var så liten... Gick runt i trädgården och tuggade på allt. Alltså hunden, inte syster.

Lånat ut bilen idag. Får klara mig utan den tills på tisdag. Men det ska väl gå. Jag har ju lånat en cykel i väntan på att jag ska köpa en ny. Men jag får bara ha den i tio dagar sen så kommer ägaren tillbaka. Jag undrar hur hon har det i Frankrike, säkert toppen.

Nu väntar min sköna säng med alla kuddar i på mig. Imorgon hoppas jag vakna upp till en bättre dag med mindre ångest. Vad jag har ångest för vet jag inte men det kryper i kroppen på mig.

Kommentarer
Postat av: styvmor

vad är det för ras av hund?

2007-07-15 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0