Solig måndag, sommaren är här!

Idag är det balkongen som gäller! Sol, ljuva sol! Äntligen får jag användning av mina nya bikini! Nice! Men nu har jag tagit en liten bloggpaus för att skriva samt kolla på lite nya musik som finns på min dator :) Ska föra över lite till min telefon tänkte jag.
image105
Lite nya smycken som jag gjorde igår. Ett armband, två par örhängen samt två halsband. Det i guld är ett längre halsband som passa på solbränd hy på kvällens sommarparty.

Alla mina smycken är till salu.

Min syster har skaffat en blandras med blandning mellan yorkshire terrier och två andra raser... Den ena har jag glömt och den andra kom inte syster ihåg. Om det kanske var papillon...

Jaja, åter dags för balkongen och lapa lite mer sol innan den försvinner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0