Snart sambo igen

Vid denna tiden imorgon kanske jag är sambo igen... Dock med en snoppfri person denna gången. Och tidsbegränsat. Ok att det är skrämmande att helt plötsligt vara själv efter ett så långt förhållande men jag skulle inte vilja flytta ihop med någon ny. Sist jag bodde själv var jag tveksam till att bli sambo igen, men blev det ändå. Och nu står jag här igen med skägget i brevlådan. Men med en lägenhet jag trivs mycket mer i.

Och lite rödtjut i glaset. Blev lite irriterad förut. Så jag slappar lite med skön musik och rödvin. Leker att det är sommar.

Får se om det blir Skövde eller Tidaholm imorgon. Massa ställen att åka till. Massa människor att träffa. Massa människor jag älskar.

Kommentarer
Postat av: anna

och vi alla älskar dig!
japp, sjung nu me di Live forever med mig!
kram!

2007-07-23 @ 20:33:49
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0