Slö sovmorgon

Nu har jag äntligen kommit igång idag. Ska strax fram till stan och ordna med lite saker sen tänkte jag ge mig ut till Eb och jobba lite och fota lite.

Dock har jag fortfarande ett otroligt sug efter McDonalds så jag kanske ska åka förbi där på vägen. Jag borde inte äta sån skräpmat men det var längesen sist nu.

Jag hatar när folk inte håller vad dom säger.

Jag ser fram emot att använda mitt nya schampo. Väskan med, men det kommer jag inte använda förrän imorgon. I kväll ska jag ta det lugnt och ladda inför lördagen då det förhoppningsvis blir trevligt sällskap och trevligt nöje.

Jag vill ha skinande sol! Men dock regnar det inte idag så jag nöjer mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0