Skövde snart

Hamnade framför datorn istället för att göra iordning mig inför min arbetsgivarträff. Men jag har fortfarande tid på mig. Ska shoppa lite i Skövde med. Det kommer nog inte bli så mycket shopping men en trevlig dag med min vän som kommer att åka hem till Frankrike sen i tio dagar. Det positiva med det är att jag kommer låna hennes cykel under tiden så jag kan vänta lite med att hämta ut en ny åt mig.

Sen ikväll är det ommöblering med tillhörande bullar.

Lite kort på mig samt lite mer från bröllopet
image100
Två bilder från ett nyblivet singelliv samt två bilder från en äktenskaplig förening. Och vilka som tillhör vilka behöver jag väl knappast säga ;)

Nu är det dags att komma ur morgonrocken och göra något med mig själv. Måste ju se respektabel ut sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0