Sjunka genom jorden

Idag är ingen bra dag. Krafterna har runnit ifrån mig. Dels för att lägenheten ser ut som ett bombnedslag och dels för att det är så mycket att fixa med. Försäkringar hit och dit. Pengar hit och dit. Och inget har löst sig än för mig. Mitt motto att allt löser sig verkar just nu skita sig.

Först idag så ska jag försöka fixa lite mat. Sen är det dags att städa. Hade tänkt åka till Tidaholm men jag får kanske bära säng istället. Sambo. Jaha.

Blir tydligen Tidaholm idag ändå. Träffa far och bror. Trevligt. Kanske dags att fräscha till mig och äta frukost? Men det är ju bror som kör så då har jag lite mer tid på mig ;)

Blev lite gladare nu. Men lägenheten ser fortfarande ut som ett bombnedslag...


Kommentarer
Postat av: FAR

Har haft en jätte-trevlig dag med mina nära å kära . Hoppas att din var lika trevlig också .
Kram FAR

2007-07-24 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0