Parkbänksfest...

Chassen får sina idéer... Så i natt halv ett satte vid igång med en parkbänksfest. Öl och vin flödade. Tills det tog slut och vi gick vidare hit. Tyvärr har jag ingen alkohol som är god att dricka rent hemma.... Så det blev lite äckeldricka samt mat. Ställde mig och gjorde spagetti och köttfärssås mitt i natten...

Jag som inte skulle dricka förrän på lördag.... eller fredag....

Lite mer bilder från lördagens fest:
image106
Som ni ser så flödade alkoholen samt glada miner, förutom Mattsson ;)

Nu ska jag se om jag kan komma iordning för att åka till Mariestad för att träffa männen i mitt liv, far och bror. Jag kanske ska tillägga att det inte är jag som ska köra... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0