Mythbusters

Jag har en liten förkärlek till Mythbusters... Blir alltid lika glad när jag sitter och zappar på kvällen och hittar dom. För jag vet ju aldrig när de sänder. Det är några få program som jag har koll på när de visas och det beror på att de har visats länge på samma kanal, samma dag och samma tid. Som tisdagskvällar är ju femman alltid given!

Min hjärna är lite seg idag. Hoppade nyss in i duschen och när jag kom ut kom jag på att jag inte kan lägga mig på en stund nu, först måste jag torka mitt röda hår för annars blir det massa röda fläckar i sängen. Det räcker med den röda fläcken på min klänning och golvet idag. Klänningen stof jag och gjorde rent i handfatet men jag såg nyss att jag hade glömt golvet... Jäkla rödvin.

Jag vill ha en liten egen Mythbuster hemma... Eller kanske inte... Jag trivs ju med att bo själv. Men i veckan så kommer jag återigen bli sambo. Dock bara för en kort period.

Dags att ta fram fönen, ser fram emot att krypa ner under täcket i min alldeles lagom stora säng och läser lite Lasermannen. Jag har läst alldeles för lite det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0