Hata bristningar

Gick förbi en spegel medan jag letade efter dagens kläder och såg alla mina bristningar. Usch, fy och blä! Fattar inte varför jag lät mig själv gå upp så mycket i vikt så jag fick alla bristningar. Och även om de inte är röda idag så är de vita och fula istället.

Pissigt väder! Jag vill ju gå ut och njuta av sommaren men inte med blöta fötter och paraply.

Men lite trevligt är det med, sitter och lyssnar på musik jag fått av Nathalie. Riktigt bra! Vi har bytt musik de sista dagarna, jag har fått massor av henne och hon av mig.

Pervon! Me don't like! Bara för att jag är singel så betyder det inte att du är tillräckligt hot för mig!

Kommentarer
Postat av: anna

jag har fortfarande lila bristningar här och var..
har också frågat mig flera gånger..varför tillät jag mig att bli så där tjock som jag var hela skoltiden?
du är vacker!

2007-07-23 @ 14:47:03
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag vet! :) De e läckert värre! hihi

2007-07-23 @ 15:10:34
URL: http://emelus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0