Godis och saft

Söndags kväll och vi tar det lugnt. Har varit och städat sambons gamla lägenhet inför morgondagens besiktning. På vägen dit gick vi förbi pizzerian och fick en pizza att äta. Väl i lägenheten så satt jag och hade "dagen-efter-två-dagars-fylla-baksmälla-frossa". Efter en kväll med fest så brukar jag må ganska bra men efter två dagar i red så brukar jag få frossa. Men det går ju över. Har man kul så har man.

Besök från Göteborg idag med. Trevligt. Lite avis på magen. Gravida kvinnor är vackra, de får en helt annan utstrålning.

Imorgon är det arbete igen som gäller. Ser inte fram emot det så mycket faktiskt... Efter två dagar så har jag tröttnat på att sitta och säga samma saker om och om och om och om igen. Men om jag hamnar på kundtjänsten om två veckor så kommer jag förmodligen sakna jobbet i växeln. Jag får väl fortsätta söka jobb och se om man kan hitta något bättre som kanske är lite roligare. Men ett jobb är ju bara ett jobb. Dock tillbringar man ju åtta timmar om dagen där.

Dags att joina sambon i soffan och softa. Får väl lägga sig tidigt för att komma upp imorn. Saftglaset är slut nu med, tillbringaren står i vardagsrummet. Jobbigt. Men godisskålen står bredvid mig :)

Kommentarer
Postat av: M

jag har det nog inte rikrigt så hemskt, här handlar iaf samtalen om olika saker som tur e. men det e rätt lugnt nu på sommaren!

2007-07-30 @ 08:29:22
URL: http://rosadamen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0