Första dagen- tom i bollen

Klev glatt in på det nya jobbet imorse, dock lite trött för jag somnade väldigt sent igår. Först var det ju bilbingo igår, bilder finns nedanför. Det blev ingen vinst tyvärr men sällskapet var trevligt och det var kul att åka på bilbingo igen. Högt tempo, fikarast och sen tillbaka till det höga tempot. Först syns början, sen det närmsta, fikat och sen alla brickor som jag slängt strax innan vi åkte.
image112
Det var svårt att varva ner när jag kom hem. Väl i sängen så låg jag och vred och vände mig. Mycket i huvudet.

Men ändå hoppade jag upp när klockan ringde. Får ju inte komma försent första dagen!

Iväg till jobbet. Väl där blev jag lite förvånad för jag hamnade i receptionen. Hade förväntat mig kundservice. Men receptionen gick jättebra! Efter att gått igenom hela bygget så sattes jag på upplärning. Efter fikarasten började jag ta emot samtal och det dröjde inte länge förrän jag klarade mig på nästan egen hand! Det kom ju några samtal ibland som jag inte hängde med på... Man kan ju inte allt första dagen.

Eftersom jag inte hade haft tid att förbereda mig så blev det lunch på McDonalds, det ligger ju nära och bra. Sen tillbaka och jobba. Eftermiddagen var dock lugn och vi kunde prata lite. När det började nära sig en timme kvar av dagen så kände jag hur trött jag var i huvudet. Så mycket in på så kort tid! Och flera gånger höll jag på att svara fel i telefonen. Men jag lyckades få det rätt till slut.

Och slut är vad jag är nu. Satte igång en tvätt när jag kom hem. Ska strax diska det lilla som är kvar. Lägenheten var så fin när jag kom hem annars. Snäll sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0