Endast för de vågade...

Igår hade jag fest här hemma, kul var det. Sen drog vi vidare till Dagnys.
Detta är en presentation av kvällen:
image104

Jag drack Tequlia Rose och Cider. Jag kom iordning till slut... Folket kom. Tom rockade loss till Sången om ingenting. Daniel kom igång han med och började strippa. Först i soffan sen körde han en dans med en av mina växter, repris från i fredags då vi gjorde samma sak dock med kläderna på.
Det obcena är Chassens ölglas (hon vill ha det stora) med en Man's sexy squirting banana i, dock utan banandelen ;)

Vi hade jättetrevligt, testade på Macarena i hallen för att sen köra den när vi kom till Dagnys.

Ordnade skjuts med en "pimp-my-ride"-bil hem... Väl hemma så ställde jag ut växten igen (tack Chassen...) och hoppade i sängen.

Och idag vaknade jag inte alltför glad. Men ändå så har jag lyckats städa efter festen. Jag har dammsugit, torkat golven, torkat en vägg(!), diskat samt putsat fönstren. Mycket städning för en fest....

Nu på kvällen har jag slappat i soffan med lite smyckestillverkning samt gett mig på att äta... Jag lyckades faktiskt.

Kommentarer
Postat av: styvmor

snygg kille och växt

2007-07-15 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0