En söndag på soffan

Vaknade av telefonen vid 12 idag. Sen dess har jag slöat på soffan. Verkligen skönt! Jag undviker att gå in i köket för där finns massor att göra. Det är det som är det jobbiga med fest, det finns alltid så mycket att ordna med dagen efter. Men det är bara att bita i det sura äpplet och sätta igång. Sen ;)

Det var en toppen fest igår. Det var glatt humör, hög musik, vinet och ölen flödade. Sen drog vi till Dagnys för att dansa och ha mer trevligt. Tyvärr så förstörs en del av jobbiga killar.... Är det så svårt att fatta vinken?

Jag älskar min nya epilator. Tyvärr så har jag fastnat i en hårmani. Kan jag inte fastna i en träningsmani istället? Jag har ju äntligen fått någolunda ordning på mina matvanor så nu kan jag börja träna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0